Vi På Tur, en liten familiebedrift med dedikasjon til friluftsliv valgte å gjennomføre liveshopping med Tipio. I dette samarbeidet koblet vi på influenceren Therese Lien, samtidig som de brukte egne ansattte. Resultatet av dette overgikk alle forventninger og banet vei for en meget vellykket begivenhet. Med fokus på en helhetlig opplevelse, skapte vi sammen et show der Vi På Tur kunne vise produktene og lidenskapen bak de, samtidig som Therese Lien lagde et underholdene show som engasjerte seerne. Liveshopping-eventet gikk langt utover det forventede, noe som resulterte i økt omsetning og flere positive tilbakemeldinger. Samarbeidet mellom bedriftens medarbeidere og en ekstern influencer ble en god forening av kunnskap og popularitet, dette bidro til å nå en bredere målgruppe. Dette eksempelet understreker hvordan selv en liten familiebedrift kan dra nytte av liveshopping som et effektivt markedsføringsverktøy. Vi klarte å sette i stand et minneverdig show for både virksomheten og seerne. Erfaringen til Vi På Tur demonstrerer at med riktig tilnærming kan selv små bedrifter oppnå betydelige resultater gjennom liveshopping.
Som en nesten helt ny aktør på markedet innen turtøy, var det vanskelig å tro at vi skulle nå ut til det norske folk og faktisk få god nok avkastning på markedskronene. Resultatet var helt overveldende – vi måtte nesten klype oss i armen over det enorme volumet av bestillinger og engasjementet i live-chatten. Det var som å skru på en bryter, og vi har sett en tydelig positiv effekt i etterkant også. Tipio er en veldig seriøs og dyktig aktør som helt åpenbart kan tilby et utrolig spennende shopping-format for oss som jobber innen retail.